Hamownia
Od 2003 roku firma CompSport korzystała z wynajętej hamowni MAHA LPS 3000, jednak chcąc poszerzać i rozwijać naszą ofertę w 2011 roku zakupiliśmy właśnie taką hamownię.
Hamownia MAHA LPS 3000, przeznaczona jest do pomiaru mocy w samochodach osobowych w zakresie do 735 kW (1000 KM) z maksymalną predkością 300 Km/h. Hamownia podwoziowa umożliwia pomiar mocy silników zasilanych benzyną, gazem oraz olejem napędowym oraz na pomiary pojazdów z napędem na 2 i 4 koła.
Dobra hamownia to jedno (można powiedzieć połowa sukcesu), drugie to odpowiedni system wentylacji zapewniający chłodzenie i wymianę powietrza w pomieszczeniu. Nasz system potrafi wymienić powietrze w pomieszczeniu 6x na minutę, co pozwala zmierzyć auto do ok 1000KM.
Po wykonanym pomiarze Klient otrzymuje kompletny raport w postaci kolorowego wykresu, który zawiera graficzne i liczbowe zestawienie wartości uzyskanych w trakcie pomiaru na naszej hamowni.
Hamownia MAHA LPS 3000, przeznaczona jest do pomiaru mocy w samochodach osobowych w zakresie do 735 kW (1000 KM) z maksymalną predkością 300 Km/h. Hamownia podwoziowa umożliwia pomiar mocy silników zasilanych benzyną, gazem oraz olejem napędowym oraz na pomiary pojazdów z napędem na 2 i 4 koła.
Dobra hamownia to jedno (można powiedzieć połowa sukcesu), drugie to odpowiedni system wentylacji zapewniający chłodzenie i wymianę powietrza w pomieszczeniu. Nasz system potrafi wymienić powietrze w pomieszczeniu 6x na minutę, co pozwala zmierzyć auto do ok 1000KM.
Po wykonanym pomiarze Klient otrzymuje kompletny raport w postaci kolorowego wykresu, który zawiera graficzne i liczbowe zestawienie wartości uzyskanych w trakcie pomiaru na naszej hamowni.
Pomiary
Dokonujemy pomiarów aut do 1000 KM. Zazwyczaj wykonujemy do 5 pomiarów, żeby wukluczyć ewentualny wpływ czynników zewnetrznych mogących spowodować zakłamanie pomiaru.
Oczywiście prosimy o wcześniejsze umówienie się na pomiar mocy auta.
Cennik hamowni:
Przykłady pomiaru
1.9 TDI PD (100ps,115Ps) Zobacz wykres (seria)
Stage 1 (140-145Ps, 300-350Nm)
Chiptuning Zobacz wykres (stg1)
2.0 Turbo FSI (170,200Ps)Zobacz wykres (seria)
Stage 1 (240-250Ps, 340-350Nm)
Chiptuning Zobacz wykres (stg1)
Stage 2 (260-270Ps, 360-370Nm)
Kompletny układ wydechowy Zobacz wykres (stg2)
Stage 3 (315-325Ps, 390-410Nm)
Wydajniejsza turbosprezarka K04/06
Wydajniejszy intercooler
Oprogramowanie DSG/S-Tronic Zobacz wykres (stg3)