
Przeprowadzamy modyfikacje silnika, układu napędowego, paliwowego i podwozia pojazdu, dzięki którym osiąga się polepszenie parametrów technicznych i właściwości jezdnych pojazdów. Modyfikacje układu napędowego i paliwowego mają na celu otrzymanie większej mocy, większego momentu obrotowego, a dzięki temu osiągnięcie większych przyspieszeń i większej prędkości maksymalnej.

Po wymianie Intercoolera i rur doprowadzających powietrze to właśnie układ wydechowy staję się najbardziej restrykcyjnym elementem osprzętu silnika i uniemożliwia uzyskanie wyższych przyrostów. Seryjne układy wydechowe w silnikach turbodoładowanych zaprojektowane są pod kątem cichej i ekologicznej pracy, co oznacza, że posiadają one zbyt mała średnicę prześwitu i tłumiki o konstrukcji zakłócającej przepływ spalin. Modyfikacja oferowana przez naszą firmę polega na wykonaniu kompletnego układu wydechowego o średnicy dobranej do typu silnika z jednym specjalnie przeliczonym tłumikiem przelotowym na końcu. Modyfikacja wydechu powoduje obniżenie ciśnienia(tzw. rozluźnienie wydechu) za turbosprężarką co zwiększa dynamikę gazów z niej wypływających przez co wzrasta jej sprawność, znacznej poprawie ulega również czas od naciśnięcia pedału gazu do pełnego przyspieszenia gdyż turbosprężarka jest w stanie szybciej osiągnać zadane ciśnienie turbodoładowania.


Trzeba wiedzieć że seryjne oprogramowanie napisane przez producenta samochodu jest pakietem kompromisów - producenci samochodów wolą zabezpieczyć się np. na wypadek złego użytkowania czy serwisowania samochodu (zbyt rzadkie zmiany oleju) przez ograniczenie mocy. Jeżeli jednak posiadaczem samochodu jest osoba świadoma do czego i jak użytkuje swój samochód nic nie stoi na przeszkodzie aby wykonać modyfikację seryjnego oprogramowania na lepiej zoptymalizowane pod kątem potrzeb użytkownika.
Typowy przyrost jaki można uzyskać w turbodoładowanym silniku po modyfikacji programu wynosi ok. 25% seryjnej mocy, z zaznaczeniem że jest to przyrost bezpieczny nie powodujący znaczącego wzrostu obciążenia silnika.
